SAGA/Marillion On Tour 2011
Verfasst: 19. Okt 2011 07:20
Sooo... In ein paar Wochen startet die Tour von Saga und Marillion!
Wie gesagt, beide Bands spielen circa 90 Minuten und wechseln sich Abend fuer Abend mit den Positionen ab. Hier nochmal die Dates:
06.11.2011 Helsinki, Finland, Virgin Oil*
08.11.2011, Oslo Norway, Rockefeller*
09.11.2011 Stockholm Sweden*
11.11.2011 Munich, Circus Krone
12.11.2011 Würzburg, Post Hall
14.11.2011 Münster, Jovel Music Hall
15.11.2011 Offenbach, Stadthalle
16.11.2011 Mannheim, Maimarktclub
18.11.2011 Stuttgart, Hegel Hall
19.11.2011 Idar-Oberstein, Exhibition Hall
20.11.2011 Cologne, E-Werk
22.11.2011 Berlin, Tempodrom
23.11.2011 Worpswede, Musichalle*
24.11.2011 Hamburg, Docks
25.11.2011 Mülheim, RWE arena
26.11.2011 Pratteln (Switzerland), Z7
28.11.2011 Augsburg, Spektrum*
30.11.2011 CZ - Pilsen, KD Serikova*
01.12.2011 Detmold, Stadthalle*
02.12.2011 Oldenburg, Kuthuretage*
03.12.2011 Brilon, Stadthalle*
* Saga only!!!
Michael Sadler hat auch noch ein paar Worte zur neuen Tour:
"As far as the tour goes, we will be featuring, hopefully, at least 2 songs from the new album as well as a very diverse selection of material this time around, including something we’ve put together that we are affectionately referring to as “The ¾ Medley”. Also, there may be as few as 5 or 6 Saga “standards” in the set so all of that should make for quite an entertaining evening!"
Ich werde in Wuerzburg anwesend sein!
06.11.2011 Helsinki, Finland, Virgin Oil*
08.11.2011, Oslo Norway, Rockefeller*
09.11.2011 Stockholm Sweden*
11.11.2011 Munich, Circus Krone
12.11.2011 Würzburg, Post Hall
14.11.2011 Münster, Jovel Music Hall
15.11.2011 Offenbach, Stadthalle
16.11.2011 Mannheim, Maimarktclub
18.11.2011 Stuttgart, Hegel Hall
19.11.2011 Idar-Oberstein, Exhibition Hall
20.11.2011 Cologne, E-Werk
22.11.2011 Berlin, Tempodrom
23.11.2011 Worpswede, Musichalle*
24.11.2011 Hamburg, Docks
25.11.2011 Mülheim, RWE arena
26.11.2011 Pratteln (Switzerland), Z7
28.11.2011 Augsburg, Spektrum*
30.11.2011 CZ - Pilsen, KD Serikova*
01.12.2011 Detmold, Stadthalle*
02.12.2011 Oldenburg, Kuthuretage*
03.12.2011 Brilon, Stadthalle*
* Saga only!!!
Michael Sadler hat auch noch ein paar Worte zur neuen Tour:
"As far as the tour goes, we will be featuring, hopefully, at least 2 songs from the new album as well as a very diverse selection of material this time around, including something we’ve put together that we are affectionately referring to as “The ¾ Medley”. Also, there may be as few as 5 or 6 Saga “standards” in the set so all of that should make for quite an entertaining evening!"
Ich werde in Wuerzburg anwesend sein!